מעגל מתופפים רב משתתפים👈🏽 "מגה תיפוף"

מגה תיפוף או תיפוף להמונים, זה בעצם מעגל מתופפים רב משתתפים, להקת מתופפי המדבר חלוצת להקות המתופפים בישראל, מפעילה פעילות רבת משתתפים לכל כמות העולה על דמיונכם, אנחנו מפעילים את הקהל זה יכול להיות בית ספר שלם מנגן וזה יכול להתאים גם לפעילות של הורים וילדים, אתם בטח שואלים איך זה אפשרי?

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

אם כן אנחנו מזמינים אתכם לגלות בעצמכם שגם אתם מסוגלים לתופף.

התקשרו עכשיו והזמינו מגה תיפוף

0524457700

מגה תיפוף סיפורה של הופעה -

 מאת: דודי בר יוסף –

מגה תיפוף חגיגות עצמאות 2008 למדינת ישראל!
בשמונה השנים האחרונות, מאז נוסדה להקת מתופפי המדבר, ערכנו הופעות, לקהלים רבים ומגוונים, הופענו בפני גילאים שונים ומעורבים, מה שלא היה קורה אני מניח אם היינו להקה מז'אנר אחר.
הפעם בחרתי לספר לכם על הופעה יוצאת דופן גדולה במיוחד שריגשה אותי ברמות גבוהות של פעם בחיים.

 "מגה תיפוף" ככה קראנו לה…

קרן היסוד מחפשים אטרקציה...

שיחת טלפון ממפיקת העל איה פרלמן מנכ"לית חברת ההפקות הגדולה "פרדיסו", מובילה אותנו לאחת ההופעות היותר חויתיות שידענו בשנים האחרונות. האירוע במסגרת חגיגות יום העצמאות השישים למדינת ישראל. כנס בינלאומי, חוצה יבשות, של יהודים תורמים נאמנים, מתפוצות העולם. בחסות קרן היסוד העולמי. ללא ספק אחד מהאירועים הנוצצים ביותר, במסגרת חגיגות השישים למדינה.

סדנת תיפוף, רבת משתתפים.
לכבוד האירוע, מוזמנת הלהקה להעביר סדנת תיפוף וכלי הקשה , לאלף ומאתיים מוזמנים של קרן היסוד. ההופעה האינטראקטיבית, הכוללת: שיתוף של כל הקהל, הצריכה רכישה של 1200 כלי הקשה, אשר יחכו לאורחים על השולחנות. לא פחות מ 17 חברים מתופפים מהרכב מתופפי המדבר הוזמנו לקחת חלק בהופעה.

הרגשת השליחות והמתנה הגדולה.

ההחלטה לקבל על עצמנו, השתתפות בהפקה בסדר גודל כזה ודרישות לא שגרתיות כאלו, הייתה מתוך מחשבה של שליחות גדולה, להעביר את אווירת המדבר, בו פועלת הלהקה, את אחדות וכוחו של הקצב והיכולת שלו להביא לפיוס פועם בעולם, לשלום ורגיעה, המאפיינים את דרכה של הלהקה באמירות חברתיות. כמו גם, מתוך רצון, קנה להעביר את רוח התוף והמדבר.
עבורנו, ההזמנה להופיע, בערב יום העצמאות, הייתה מחמאה גדולה, אפילו ראינו בה מתנה לכבוד צאת דיסק הביכורים שלנו "מתופפי המדבר אינסטרומנטאלי

חזרות והכנות אינטנסיביות
ההכנות לקראת ההופעה היו רבות, הן מבחינה לוגיסטית והן מבחינת מציאת הקונספט, שיגרום ל 1200 איש לנגן ביחד, בצורה מסודרת ומאורגנת, ממש כמו תזמורות הסמבה הנודעות מברזיל! וכל זאת בזמן מוגבל של 15 דקות…!!!
לאחר עיבוד הקונספט, בהרכב נגנים מצומצם, הזמנו את כל חברי ההרכב לחזרה, בסטודיו בטנא עומרים.

 אל החזרה מצטרף סאלי בר יוסף ילד הפלא בן החמש שעוד תישמעו עליו בהמשך.
החזרה המוצלחת והמפגש הפורה בין הנגנים הפיחו רוח חיים ברעיון המתגבש והולך, אנחנו עובדים בנמרצות על עיבוד משפטים מוסיקליים בהם נוכל לשתף את הקהל,

יום ההופעה ממשמש ובא, שרית המפיקה החרוצה שלנו, עובדת ללא לאות. היא אחראית על הצד הלוגיסטי של ההופעה. הקפדנות המאפיינת אותה והרצינות בה היא עובדת ראויה לכל גילוי של שבח והערצה.

התוכנית "משתבשת"...

אנחנו מסתדרים על הבמה, הקהל מחכה לנו עם עשרות כלי הקשה בידיים… הם מחכים ל"מכה" הראשונה שלנו.
התוכנית משתבשת… לנו הבטיחו, קהל מבוגר, יושב, שעשוי לשתף פעולה בקושי… השטח היה שונה אפשר לומר הפוך. 

איה מפיקת האירוע כולו, בקולה הרגוע והנעים, קוראת במכשיר הקשר למפיקה שלנו: תתחילו! אי אפשר עדיין להתחיל, אנשי הסאונד עוד עובדים על הבמה, הקהל מתחיל להיות חסר סבלנות, איה המפיקה מבקשת ממני להתחיל, משרוקית הסמבה שנעוצה לי בפה נותנת את האות והמופע מתחיל. 

בם, ב-בם, בם, ב-בם, נוהמים תופי הבס, הקצב משדר מתח בריא והקהל מצטרף במחיאות כפיים, זה הזמן שלי לעלות לבמה, אני עולה לבמה עם סאלי בן החמש ומצטרף ליתר חברי הלהקה, אחת שתיים שלוש ו: "סטופ" !!! הקצב נעצר.

 ערב טוב לכולם ומזל טוב ישראל. אני פותח את ההופעה, ומייד מנסה להשתלט על הקהל הרב עם כלי ההקשה ביידים, אני מסביר להם שיש כללים. על-מנת ליצור אנסמבל אמיתי, שמנגן ביחד אני מלמד אותם את הסימן בו צריך להפסיק לנגן, הקהל ממושמע אבל הם רוצים לרקוד ולהשתולל, האנרגיה זורמת מהקהל לבמה וההפך, מתופפי המדבר מנגנים עם הרבה "פאוור". הקהל יוצא מגדרו ופוצח בריקודים מפעם לפעם אני מפסיק את הקצב ומשתף את הקהל בפראזות מעולם התיפוף ואז מורה ללהקה לחזור ולנגן.

עם ישראל חי! 

תנו לתופים לדבר…
ההפעלה מוצלחת, הקהל משתף פעולה. 

אני שואל והם עונים, נשבר מחסום השפה, עברנו לדבר בשפת התופים, אני נותן אות והקהל מתחיל לנגן, אבל החברה רוצים הרבה יותר!!! 

החלטתי, באופן ספונטאני, לשיר עם כולם את השיר "עם ישראל חי" זה כנראה היה האות להתפרצות שימחה אדירה. 

החברה מוונצואלה רקדו ושרו לצד היהודים מצרפת, ארה"ב, קנדה וברזיל, אנחנו תופפנו במלוא המרץ והקהל החזיר לנו אהבה. 

כל מה שנאמר לנו על הקהל, הסתבר כלא נכון בעליל! החששות שמה התופים, לא יתאימו לגיל הזהב היו לא נכונות. תמיד מרגש אותנו לראות מבוגרים מפזזים ומתופפים כאילו היו צעירים חסרי מנוח, אבל הכנס הנוצץ הזה ריגש אותי עוד יותר, אנחנו מודעים לשמחה הגדולה שמייצרת הלהקה שאני עומד בראשה "מתופפי המדבר" אולם בכל פעם שזה קורה אנחנו מתרגשים מחדש!

תודות

@ בראש ובראשונה אנחנו מודים ל "שרית בר יוסף" על ההפקה המוצלחת והארגון הבלתי מתפשר על הביטחון שאת משרה על הנגנים ומשאירה אותנו להתעסק רק במה שאנחנו באמת אוהבים, מוסיקה.

@ ל"איה פרלמן" מ"פרדיסו" מפיקת אירועים וכנסים, אחת המפיקות המוכשרות ביותר שאני מכיר (ואני מכיר…) קור הרוח שלה והידע הגדול והרחב של איה פרלמן בהפקת אירועים גדולים היו מורגשים בכל סמטה באולם הענק אבניו.

@ ל"קרן היסוד" ישראל ולעומד בראשם שאול הסמנכ"ל

@ ל "אביניו" היכל הכנסים והאירועים הכי גדול בישראל על היחס החם על הארגון המופלא ועל האוכל הכל כך טעים שהוגש בצורה אסטטית שהשאירה את כל האורחים מופתעים. (יש לישראל במה להתגאות) אחד המקומות שאתם חייבים לראות.

@ לכל חברי להרכב "מתופפי המדבר": סאלי, אלעד, משה, כושי, אבשלום, שחר, שי, עידן, עידן א., בן, דניס, רועי עטיה, רועי הר צבי, יקיר, גילי, קובי ובן, תודה מכל הלב אני נהנתי מכל רגע איתכם. מתופפים אמיתיים !

@ ל צילה קנול ורועי שצילמו את האירוע.

אתם מוזמנים לשלוח לנו קטעי וידאו ותמונות שאוסיף לכאן, בתקווה לימים יפים כאלה.

עמודים נוספים שאולי יעניינו אתכם:

-מעגל מתופפים

-סדנאות גיבוש

סדנת תיפוף במדבר