איך נשמעים להקת כליזמרים 2021 באירועים כמו חתונות, בר מצווה קבלות פנים?

כליזמרים 2021 מתיחת פנים לכליזמרים ממזרח אירופה.

הכליזמרים הקלאסיים שפעלו במזרח אירופה היוו את הגרעין הראשוני למה שיש היום בשנת 2021, את הכליזמרים המקורים ניתן עדיין לראות בפסטיבל הכליזמרים בצפת, בו ההרכבים המוזיקליים משמרים את מסורת ניגון הכליזמר הקלאסי מארצות מזרח אירופה.
 אותם ניגונים מרגשים שנוגנו בחתונות בר מצווה וכדו.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

 

מהכליזמרים במזרח אירופה לכליזמרים בשילוב מתופפים של שנת 2021

השינוי שחל ברכבי הכליזמרים הקלסיים הן ברמת השירים והן ברמת כלי הנגינה, את מקומם של הקלרינט תפסו חצוצרה וסקסופון ואליהם נוספו אקורדיון לצוות של מתופפים.
הניגונים הקלאסיים ממזרח אירופה תניחו מעט לטובת מוזיקה ישראלית עכשווית הכוללת גם מוזיקה מזרחית מוזיקה שתיים הלכו לאוזן יצירות ישראליות קלאסיות שבדרך אפשר לראות גם מוזיקה של ריקודי עם שילוב מעניין של הרבה שמח שנטוע בזיכרונות העמוקים שלנו במזרח אירופה ומקבל צורה חדשה בקונספט מיוחד בשנת 2021.

הכליזמרים השמחים לכל אירוע

הכליזמרים השמחים בשילוב של להקת מתופפי המדבר היה רעיון מצוין שרקם עור וגידים לפני 20 שנה בערך, פגישה מקרית באירוע בר מצווה במצדה שבו השתתפנו- להקת מתופפי המדבר והשתתפו גם להקת כליזמרים.
 בצורה בלתי צפויה ובאופן מקרי הצטרפנו אליהם לניגון וראינו שאנחנו יכולים לנגן ביחד ולשתף פעולה.
עבדנו על שירים חדשים, למדנו שירים ישנים,  נעימות כמו ניגון הבעל שם טוב, לצד שירים במזרחית של אייל גולן ושרית חדד, תוכלו לשמוע אותנו משתפים פעולה בצורה מוזיקלית כמו יצירות קלאסיות ממזרח אירופה שלובשים צורה חדשה על מקצבים, כמו מקצב מרוקאי.
אנחנו משלבים יפה בין המזרח למערב, בין הישן לחדש ויוצרים ביחד אווירה מעניינת ומיוחדת מעגל המתופפים מוסיף את השופרות ובכך אנחנו יכולים לעשות חתונות והרבה שמחות אחרות.