חוגגים בר מצווה בכותל? האם באמת ירושלים תחת טרור?

חוגגים בר מצווה בכותל? האם באמת ירושלים תחת טרור?

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

כמו שהכריז ראש הממשלה בנימין נתניהו?

הכתבה שתעשה לכם סדר ותגלה לכם את כל האמת על המתרחש באזור הכותל המערבי

חוגגים בר מצווה בכותל יקרים
בזמן האחרון ובכל פעם שיש אירועים ביטחוניים ואולי אפילו מיני אירוע, המכונה בכלי התקשורת: "אירוע בטחוני בירושלים", הרבה משפחות החוגגות בר מצווה בכותל, מתקשרות אלינו דיי מבוהלים ומבועטים תוך שהם מביעים את חששותיהם מה באמת קורה בירושלים? והאם והיכן יש התפרעויות? אולי הכבישים כבר חסומים? אין לנו עניין חלילה ללעוג להם ההפך הוא הנכון! אני ממש מבין לליבכם ולוקח את החששות שאתם מביעים בפנינו ברצינות גמורה !! יחד עם זאת אני רוצה לספר לכם ולפורר את אותם חששות הניזונות בעיקר מהתקשורת.

מה האינטרס האמיתי של רשתות הטלוויזיה והעיתונות ?
כותרות העיתונים זועקות "ירושלים תחת מתקפת טרור…" , התפרעויות ברכבת בשכונה הערבית "שועפאת" יידוי אבנים בסמוך לכביש המנהרות… אין לי ספק שהחששות שלכם במקומם. יחד עם זאת יש כאן הגזמה היסטרית של העיתונאים, הפרזה בתיאורים מאיימים ואפילו לא פעם שמעתי במו אוזני המוזיקליות אי אלו אי דיוקים וזאת עוד בלשון המעטה.

כל הכבוד לצה"ל ולמשטרת ישראל
אזור הכותל המערבי הכולל את שער האשפות ומתחם שער ציון ורחבת הרובע היהודי מאובטח ע"י כוחות ביטחון מיוחדים של המשטרה וכוחות עילית של משמר הגבול, כמו גם חיילים ושוטרים הפרושים משער ציון וקבר דויד עד לגרם המדרגות של יהודה הלוי בואכה לכותל המערבי.
תאמינו לי כמי שנמצא לא מעט שנים בכל יום שני וחמישי בכותל, אין הרגשה יותר בטוחה מלהביט במיטב החיליים הגיבורים שלנו מסתובבים בקרבת הכותל המערבי,
רצף האירועים האחרונים היו באזורים שאינם קרובים לכותל ואין להם קשר לכותל כלל וכלל, המרחק הגאוגרפי בין הכותל לכביש המנהרות הוא גדול מאוד!!!

בכותל המערבי כוחות הביטחון שלנו מיומנים דיים והם מנוסים מאוד, הם מכירים כל סמטה וכל אבן באזור הכותל המערבי בצורה הראויה לכל שבח, בנוסף משטרת ישראל מצוידת באמצעים טכנולוגים מהמתקדמים בעולם כולל מצלמות אבטחה המצויות כמעט בכל פינה. כך שבמקרה הצורך אנשי הביטחון יודעים מה לעשות!

העיתונאים הספרדים פספסו את האקשיין שלא היה…
בכדי להמחיש לכם משפחות ילדי בר המצווה החוגגים בכותל, עד כמה גדול הניפוח העיתונאי בחרתי לשתף אתכם בסיפור חוויתי קטנטן שממחיש יותר מכל את האינטרס העיתונאי לשדר אקשיין מהשטח כמעט בכל מחיר, אין לי כל צל של ספק שמטרתם היחידה של אותם כתבי שטח היא להביא אליכם הביתה הצגה המתיימרת להיות סיקור עיתונאי אמיתי וטוב, מושך ומסקרן, ואולי בסך הכל הם רוצים במידה מסוימת לזעזע אתכם, ואולי אותה ידיעה עיתונאית תגרום לכם סוף סוף לזוז באי נוחות על כורסת הטלוויזיה בבית הפרטי שלכם.
אבל בשטח מסתבר שהאמת שונה בתכלית השינוי , או אם אפשר לומר: "מה שרואים משם כן רואים מכאן" רק תלוי באיזה עיניים מתבוננים…

סיפור חוויתי בנימה אישית
כמו בכל יום חמישי אני מגיע לירושלים לחגוג בר מצווה עם שאר חבריי המתופפים בכותל המערבי שבירושלים בירת הנצח כך אני בטוח של מדינת ישראל. אני שותף פעיל כמתופף שאחראי על השמחה של חתני בר מצווה בכותל, אלו הן אותם תהלוכות מוזיקליות שבוודאי נתקלתם בהם לא פעם.

את האוטו של הלהקה אני נוהג להחנות בדרך כלל בשכונת "סילוואן" אותה שכונה ערבית הצמודה לשער האשפות, בלחישה סודית אני יכול לגלות לכם, שיש שם מקום חניה ותושבי השכונה הערבים ישמחו לעזור לכם להחנות את ריכבכם על פי רוב החברה משכונת "סילוואן" הם מסבירי פנים ובהחלט אפשר להגיד שהם דיי נחמדים ואוהבים לעזור, לעתים תצטרכו לתגמל במיוחד את הילדים הקטנים בכמה שקלים, בקשיש קטן שישמח את ילדי השכונה ובתמורה תוכלו לקבל מקום חנייה מאובטח… ואפילו לא תצטרכו להפעיל את אפליקציית הפנגו שלכם…

קצת לפני שאני מגיע ומניח את התוף, ממש דקות ספורות בטרם אלגום את כוס הקפה השחור של הבוקר הירושלמי, ניגשים אליי בריצה קלילה ומתנשפת שלושה עיתונאים וצלם מאחת הרשתות הזרות, נראה לי שזו הייתה רשת שידור ספרדית כמדומני, העיתונאית שהייתה אתם שאלה אותי תוך שהיא מתנשפת קלות: אפה היה פה בלגן??? כאשר הבהרתי להם שכל האזור שקט וכלום לא מתחולל כאן, הסברתי להם שבזה הרגע הגעתי משכונת "סילואן" מקום חניית הרכב שלנו, ולמעט מספר ילדים ערבים בתלבושת כדור-רגל של מסי מברצלונה, השכונה רגועה לחלוטין. הם כל כך התאכזבו שאין להם מה לסקר שזה פשוט לא יאמן, הם ניסו בכל כוחם והתאמצו למצוא אולי איזה יידוי אבן קטן שראיתי, אבל מאחר שהתברר להם שבאמת שקט כאן ובעצם הם נותרו רק עם החרס בידם, הם ללא הססו ולו לרגע ומיד הפנו את מצלמת השידור שלהם אל מול החומות ושער האשפות על מנת ליצור את הרושם שכביכול האירועים מתרחשים באזור הכותל המערבי והר הבית. האחרונים בעצם גוללו סיפור על אירוע שבו היו מעורבים כוחות ביטחון ישראלים בשכונת "שועפאת" שהיא בעצם רחוקה מהכותל.

לסיכום,
אנחנו מזמינים אתכם להפקת בר מצווה בכותל במלוא המרץ והשמחה ובוודאי שלא להסתמך חלילה על דיווחי העיתונות בלבד, אם המצב בטחוני אינו מאפשר לחגוג בר מצווה בכותל, (דבר שלא קרה וכנראה גם לא יקרה לעולם), יש לנו את משטרת ישראל וכוחות הביטחון במידה והמשטרה תחליט שהאזור אינו כשיר חלילה היא תפרסם זאת, אז אל לכם להחמיר עם עצמכם ועם האורחים שלכם יתר על המידה, ירושלים יפה מתמיד וגם אם במקרה אתם שומעים על אירועים הצפויים להתקיים בירושלים תדעו בביטחון מלא אזור הכותל המערבי ושער ציון מאובטח שבעתיים בימים כאלו!

אני קורא לכל היהודים בעולם ולכל עם ישראל לבוא ולחגוג בר מצווה בכותל המערבי בירושלים, כי בר מצווה חוגגים רק פעם אחת בחיים,
תנו לילד שלכם את הכי טוב! בר מצווה בכותל המערבי בירושלים עם מתופפים ושופרות! כי אין משהו יותר ערכי וציוני יהודי וחיובי מאשר חגיגת בר מצווה בכותל!
באהבה ובטחון
דודי בר יוסף
מתופף המדבר
אתם מוזמנים לבלוג החדש של מתופפי המדבר המוקדש במיוחד למתופפים בירושלים

להזמנת בר מצווה בכותל
התקשרו עכשיו – 052-4457700