חתונה וחמש חתונות

להקת "מתופפי המדבר" - חוויות זה הסיפור על החתונות הפרטיות שלנו... מאת דודי בר יוסף

השתתפתי באין ספור חתונות בחיי, לא פעם צדו עיניי כלות שהזילו דמעת התרגשות,
שעה שתקעתי בשופר גלים, גלים, של תרועה,שברים ותקיעה, ראיתי גלי חום ואהבה של החברים הטובים שהסתדרו בשתי שורות בלי קצין ומפקד ומחאו כפיים ורקדו אחוזי שמחה לצלילי תופי המדבר שלנו.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

התרגשתי לא פעם אחת, אהבתי את החתונה הראשונה כמו האחרונה, הרי נולדתי לתוף והוא היה לי לאהבת אמת. בכל פעם שכפות ידיי פורטות על העור המתוח של תוף הד'גמבה שלי, כולם רוקדים סביבי.
השמחה מתפרצת ומקבלת משמעות של אקסאטזה.

אולם היום הרשו לי לספר לכם על חמש חתונות פרטיות של הנגנים, מתופפים שלנו… הראשונה הייתה של מרום שהתחתן עם נטלי, אחריו עמד שחר עם חיה תחת החופה בבית גוברין, השלישי רועי עם הטובה שלו רותם,
ברגעים אלה ממש אני מתכונן לצאת לחתונה ההפוכה והמרגשת של קרן ואיתי ובעוד חמישה ימים נחגוג כולנו ביחד את השמחה, בביתו של בנימין ואהבתו הגדולה ליאונה.

ועל שום מה שורות אלה? כל פעם שתקעתי בשופר נשאתי תפילה קטנה, רחש של הלב, מתי אכניס אותם לחופה? מתי אצעיד את מרום ועם מי? שחר איזה הפתעה לחופה יביא? רועי עם רותם זה היה שקוף וקרן עם מי היא תתחתן? רק בנימין היה ברור לי למי את ידו ייתן. עכשיו נשאר אלעד….

מתופפי המדבר" בסימן חתונה. הרבה חתנים, הרבה כלות ויש גם בשורות בעקבות החתונות
טפו טפו טפו…. המשפחה גודלת וזה כייף.

אני נזכר ברגעים יפים בסדנאות לתיפוף, את הפגישה הראשונה שלכם עם התוף וכיצד עם הזמן הפכתם לנגנים, מתופפים מובחרים, שמספיק לשמוע את השם "מתופפי המדבר" ולהבין איזה ערב הולך להיות. שמחתם עשרות חתנים וכלות, השתתפתם בחתונות הכי הכי… שמחתם ארץ שלמה, עכשיו הגיע תורכם כמה שזה יפה שכל הלהקה התחתנו באותה שנה….