שרית ממליצה קייטרינג אסדו

טל אסאדו – "TAL ASADO" מתופפים ואוכלים…

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

שלום לכולם,
במסגרת ההמלצות שלי על בעלי מקצוע טובים ומענינים בתחום האירועים, בחרתי הפעם, לספר לכם על ידידי הטוב טל מבעליהה של חברת קיירינג האסאדו המשובח: "טל אסאדו" קייטרינג אסאדו מהמשובחים שפגשתי לאחרונה! לעניות דעתי זה הולך להיות הדבר הבא בסצנת האירועים של2013 זה לא סוד שהחברות ביני לבין טל נרקמה על גביי למעלה מעשור שנים. וביניהם פסטיבלים גדולים שהשתתפנו יחד, מתופפי המדבר ניגנו וטל האכיל את האנשים… !

טל דבש נמצא בעיסקיי מזון משחר ילדותו, כבר דור שני, עד היום נחשבת רשת הפיצריות "פיצה נפולי" שהקים האבא אליהו עופר (שהוא עצמו, אגדת ספורט לא קטנה בסצנת הכדורגל כאן בדרום) לאחת מרשתות הפיצה הטובות בבאר שבע. את הסניף מול מועדון הפורום מנהל טל ביד רמה ובהצלחה לא מבוטלת, למעלה מעשור שנים.

"TAL ASADO" קייטרינג גריל אסאדו
אני אוהבת בשרים ידועה ועל-פי רוב, אין לי ציפיות מהבשר, שאני מגיעה לאירועים פרטיים, חתונות וכדו'. אבל הפעם הופתעתי ובגדול! באירוע האחרון בו נטלה חלק הלהקה שלי "מתופפי המדבר", השתתפו גם קייטרינג האסדו של טל.

אז זאת ההתרשמות שלי…. האנטריקות היה מושלם. הצלעות עסיסיות ועשויות בידי אומן, התוספות כמו הצ'ימיצ'ורי והמלח הגס ללא ספק תרמה להרגשת הגורמה. דבר נוסף שאהבתי זה צורת ההגשה ועיצוב השולחן.

למה בעצם?
בישול המנות לעיניי האורחים, הקפדה על לבוש מיוחד וכובעים תואמים הם חלק מהתפאורה המשרה אוירה של מסיבת בשרים קולינרית. אצל "טל אסדו" מצאתי הקפדה על תפריט גורמה עשיר ומגוון ללא פשרות, הקייטרינג נייד ואפשר להזמין אותם לכל מקום שתבחרו הן כתוספת לבופה בגני אירועים מפוארים ואפילו למסיבות בוטיק פרטיות ואירועים בחייק הטבע.

לסיכום!
אם אנטריקות, סינטה, צלעות טלה, סטק פרגיות במרינדה או אולי חזה עגל עסיסי, עושים לכם את זה ואם אתם באמת מחפשים משהוא חדש וטוב לאירוע שלכם, אני ממליצה בחום על קייטרינג הבשרים של טל אסדו. אתם תודו, בטוח תודו לי…
בתאבון!

אתם מוזמנים להתקשר אליי עכשיו בטלפון 052-4457700 שרית
או בהודעה פרטית – www.drum.co.il@gmail.com


אשמח לסייע,

שלכם,

שרית.