בר מצווה בכותל- הטקס לסבא וסבתא עם מתופפי המדבר

חוגגים בר מצווה בכותל❓ כדאי שתכירו הטקס לסבא ולסבתא

אם אתם מתלבטים היכן לחגוג בר מצווה לילדכם שהגיע לגיל 13 אנחנו ממליצים לכם לחגוג בר מצווה בכותל.
 דקה לפני שאנחנו צוללים לעומק הכתבה שהכנו עבורכם אנחנו ממליצים לכם להיכנס לדף מיוחד שהכנו בנושא בר מצווה בכותל הדף הזה יעזור לכם לתכנן בר מצווה בכותל מוצלחת, אחרי שתקראו את הדף המיוחד שהכנו לכם בוודאי תרצו גם מתופפים לכותל.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

אז אחרי ההמלצות הקלילות אנחנו רוצים לספר לכם על טקס מיוחד שאנחנו עורכים לסבא ולסבתא במהלך תהלוכת הבר מצווה, אנחנו קוראים לסבא ולסבתא לעמוד לצד חתן בר המצווה ואז אנחנו מקדישים במיוחד עבורם את השיר הידוע: "יברכך השם מציון וראה בטוב ירושלים"
דקה לפני שאנחנו שרים את השיר אנחנו נותנים הסבר קטן על מהות השיר, הקשר לסבא ולסבתא, קשר הדורות שמוצא ביטוי ביום היפה בירושלים יום בר המצווה של החתן שלכם.

איך נולד הטקס לסבא וסבתא? סיפור אמיתי

הסיפור שלנו מתחיל בחורף 2021 משפחה שהגיע לכותל לחגוג בר מצווה לבנם ואיתה הקורונה שכבר הספקנו לשכוח,

 הימים המבולבלים עם המסכות ובלי המסכות, עם תו ירוק או בלי ירוק, מרוחקים אחד מהשני למרות שרוצים להיות קרובים.

 ואז שהמשפחה יורדת מהאוטובוס אני שומע בחצי אוזן את הסבתא אומרת לבעלה שהוא בעצם סבא, "שכחו אותנו לגמרי אפילו תודה לא שמעתי מהם". השיחה הזאתי ששמעתי למעשה בעל כורחי נגעה לליבי, באותו רגע גמלה בליבי ההחלטה שאני הולך לשמח את הסבא והסבתא בצורה שלא משתמעת לשני פנים וכאשר מתופפים רוצים לשמח הם יודעים איך לעשות זאת!

 

התהלוכה נפתחת בשיר העם הנודע סימן טוב ומזל טוב ומיד אחרי השיר המקסים הזה אנחנו עוברים לשיר "יברכך השם מציון וראה בטוב ירושלים".
ואז צץ לי הרעיון לעצור את כל התהלוכה לחזור על המילים של השיר "וראה בנים לבניך שלום על ישראל" וכך היה,

 עצרנו את התהלוכה ביקשתי מדיוויד נגן הסקסופון לנגן את ניגון הבעל שם טוב המכונה גם "ניגון הרחמים" דיוויד החל לנגן את ניגון הבעל שם טוב ואני בניחותא פניתי לסבא ולסבתא משני הצדדים ביקשתי מהם לעמוד ליד החתן והתחלתי לומר את מילות השיר "יברכך השם מציון" תוך שאני מסביר את משמעות המילים.

 וכך חתן בר המצווה עומד בין הסבים והסבתות מוקף באהבה מהולה בהתרגשות גדולה של כל המשפחה כשאותות הריגוש כבר היה על פניהם של הסבא והסבתא, היה קירוב לבבות כל כך גדול שאותו תרגמנו לפרץ ריקודים במעגלים מעגלים כשכולם שמחים ומתרגשים.

אנחנו את שלנו עשינו…. לפעמים אתם מצליחים לרגש גם אותנו.

כתב- דודי בר יוסף
מתופפי המדבר

להזמנת תהלוכת חתנים הכותל
התקשרו עכשיו-
0524457700